دلایل تنفر کارمندان از مدیران!
۴۳ درصد کارکنان میگویند که کارهای خوب آنها دیده نمیشود!
بسیار دیده میشود که خیلی از کارمندان در سازمان ناخشنودند؛ چرا که بر این باورند که مدیر آنها به کار خوبشان ارج نمینهد.
زمانی که کارمندان شما تصمیمات خوبی میگیرند، کمک شایان توجهی در خلال جلسات میکنند و یا ایدههای نویی را مطرح میکنند، مشتاق تشویق و بازخور مثبت هستند.
اما اغلب سرپرستان و مدیران سازمانی در تمجید و تقدیر از آنها دچار کوتاهی میشوند!
یکی از نشانههای یک سازمان سالم، وجود جوی مبتنی بر تقویت مثبت و قدرشناسی است.
در این سازمانها باید از سرپرستان شنید که به کارکنان میگویند:
▪️نکته خوبی است!
▪️واقعا قابل ستایش است!
▪️چه خوب، چه عالی!
▪️ممنون
از دلایل عمده ای که مدیران در تقدیر از کارکنان خود کوتاهی میکنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
۱ – آنها کارکنان را برای بهرهکشی و سختکوشی بدون تشکر میخواهند.
۲ – آنها به کارکنان به چشم هزینه تا یک دارایی با ارزش و سرمایهگذاری مینگرند.
۳ – اغلب اوقات درک نمیکنند که تقدیر و شناسایی چقدر برای کارکنان اهمیت دارد.
۴ – آنها فاقد سطح مناسب هوش عاطفی هستند و تشکر از کارکنان را کاری بیزارکننده و عبث میدانند!
۵ – خودشان هرگز مورد تقدیر سرپرستانشان قرار نگرفتهاند!
در ادامه بخوانید: دلایل تنفر کارمندان از مدیران
استارت آپ دلایل تنفر کارمندان از مدیران
شادی را در محیط کار دلایل تنفر کارمندان از مدیران
محیط کار جای خوش گذراندن نیست! دل
ایل تنفر کارمندان از م
Reasons to hate employees from managers!
۴۳% of employees say their work is not good!
It is often seen that many employees are unhappy with the organization because they believe their manager does not value their good work.
When your staff decides, helpful contributions to meetings or new ideas, they want to be encouraged and positive.
But most caretakers and organizational executives are caught up in praise and appreciation!
One of the hallmarks of a healthy organization is the presence of a climate of positive reinforcements.
In these organizations, you must hear from the supervisors who say to the staff:
▪ It is good
▪ Is It Reasonable?
▪ Good box, what’s great!
▪▪Minun
The following are the main reasons managers fail to appreciate their employees:
۱ – They want employees willing to work hard and effortlessly.
۲ – They look at employees as a valuable asset and investment.
۳ – It often does not understand how much appreciation and identification is important for employees.
۴٫ They lack intelligent intelligence and thank employees who are suspicious and unpleasant!
۵ – They never paid tribute to their supervisors!
دیران